Noémi Kiss Fashion

Outfit: black & white

2015. szeptember 22. - naomyinstyle

Sziasztok! :)

Hétvégén kihasználtam a jó időt és összekötöttem egy kellemes városi sétát a barátommal egy outfit fotózással. Nem öltöztem ki különösebben, mert a kényelem fontosabb volt, mint az, hogy magassarkúban tipegjek és ezer karkötő csilingeljen rajtam.

10-gozsdu-szett2-150919-img_4519.jpg

Egyik kedvencem ez az A-vonalú midiszoknya (ez gondolom már kiderült számotokra :)), amit rövidebb, szűk topokkal szoktam párosítani. Most viszont úgy döntöttem, kipróbálom, milyen lesz egy bő szabású, hátul nyitott pólóval: én meg voltam vele elégedve, bár valóban kcisit erősített.

17-gozsdu-szett2-150919-img_4543.jpg

Ez a bordó-bézs táska az egyik kedvencem, csak nehezen találok hozzá illő cipőt: most ezzel nem is próbálkoztam, inkább a napszemüvegem színével passzintottam össze.

12-gozsdu-szett2-150919-img_4528.jpg

Ami a cipőt illeti: egy egyszerű H&M mokaszint dobtam fel évek óta meglévő kitűzőkkel (egyébként ezek is a H&M-ből vannak, mégpedig a Sonia Rykiel kollekcióból. Apropó, Ti még emlékeztek arra a kollekcióra? Ezer éve volt...). Nagyon szeretem a H&M olcsó és kényelmes cipőit, általában teszek rájuk valamit, amitől különlegessé válnak: ez a kitűzőpáros a kedvencem.

13-gozsdu-szett2-150919-img_4532.jpg

(Igen, tudom, a "mon pull" erős ferdítés, hisz azt jelenti franciául, "az én pulcsim" ez meg mégiscsak egy cipő, de valószínűleg nem sokan olvasgatták, mi van a cipőmre írva, engem meg valamiért mindig jókedvre derít ez a furcsa üzenet.)

14-gozsdu-szett2-150919-img_4534.jpg

Remélem, tetszett Nektek az egyszerű, fekete-fehér szettem :) Ha igen, kövessetek Instagramon! :)

Szoknya: F&F | Felső: Mango | Cipő (és kitűzők): H&M | Táska: Céline | Fülbevaló: Parfois | Karkötő: Zara | Nyaklánc: Swarovski | Napszemüveg: Mango

További szép, napsütéses napot kívánok nektek!

Puszi: Naomy

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr947808624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs1itt 2015.09.23. 00:38:39

mijabúbánat az, hogy: outfit?????

mmia 2015.09.29. 14:04:52

Kedves Naomy,

Egy eredeti Celina taska 1800-2000 euro körül van, ez a kepen valoszinuleg utcai arusoktol vett masolat. Talan hitelesebb lenne, ha ezt ki is irnad...
Ezeket a divatosnak gondolt, de se nem divatos, se nem szep napszemüvegeket en a helyedben elfelejtenem.
süti beállítások módosítása