Noémi Kiss Fashion

Outfit téli napokra: csak ne feketét!

2015. december 17. - naomyinstyle

Sziasztok!

Itt a hideg, nincs mese, fel kell öltözni! Én igazán fázós vagyok, de nem szeretem a pufikabátokat, úgyhogy minden évben kihívás, hogy hogyan ne fázzak meg. Alábbi posztomban olyan ruhákat találtok, melyeket olcsón vettem: szeretném megmutatni, hogy nem csak drágán lehet jól felöltözni!

blog1_1.jpg

Idén ez a vékonynak tűnő, de valójában nagyon jól melegítő kabát az egyik kedvencem, ráadásul drága se volt: nem gyakran járok az Asia Centerben, de ezt a kabátot épp ott találtam, 6900 forintért.

blog3.jpg

A táska nagy kedvencem, neten rendeltem, szintén nem túl drágán, az Aliexpressről. Azt hiszem, szerencsém volt vele, mert elég jó minőségűnek tűnik.

blog4.jpg

A csizmát tavaly lőttem a Mango leárazáson, egyszerűen imádom! Sokáig vártam, hogy leárazzák, de megérte, 27 ezer helyett 13 ezer forintot fizettem érte. Nem csak szép, nagyon kényelmes is!

blog5.jpg

És akkor jöjjön a szettem legizgalmasabb darabja: ezt a mellényt a Humana Vintage nevű turkálóban vettem az Astoriánál. Jobban mondva ott egy Yves Saint Laurent férfizakót vásároltam 600 forintért, ezt szabattam át varrónővel mellénnyé, ez további 3000 forintba került.

blog8.jpg

Azóta nagyon szeretem, kabát alá ideális, mert melegen tartja a derekam, de egyébként is elegáns viselet. És persze a szuper sálról se feledkezzünk meg, melyet a Pimkie-ben lőttem 4 ezer forintért, és annyira jó melegen tartja a nyakam és a hátam, hogy tulajdonképp kabát nélkül is elindulhatnék otthonról.

blog_insta2.jpg

A szettem legdrágább darabja a leárazott Mango csizma, szóval láthatjátok: nem feltétlenül kell százezreket költeni ahhoz, hogy jól érezzük magunkat a ruháinkban!

Remélem, tetszett Nektek az újabb szettem, ha igen, kövessetek Instagramon!

Ne feledjétek: péntek délig még él az Instagram játékom, vegyetek részt rajta!

 

További szép napot Nektek!

Puszi: Naomy

Kabát: Asia Center|  Sál: Pimkie | Csizma: Mango| Táska: Aliexpress| Napszemüveg: Stradivarius | Mellény: Humana Vintage | Nadrág: Bershka | Ing: H&M | Nyaklánc: Zara | Karkötők: Zara, Mango, Qudo

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr758177588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.12.19. 05:30:59

Nagyon menő és elegáns, gratula! :)

kingha 2016.10.06. 13:24:51

a rúzs nagyon erős árnyalatú (öregít) - és a frizura sem az igazi.
a táskád / cipőd - nagyon jó választás volt -
süti beállítások módosítása