Noémi Kiss Fashion

Outfit: Ennyit számítanak a kiegészítők

2016. április 14. - naomyinstyle

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy ennyire eltűntem, csak egyszerűen beszippantott az év eleji rohanás a munkában. Bár Instagramra posztoltam, bevallom, outfitet fotózni nem nagyon volt kedvem az esős és szeles időben. De mivel most már szinte nyár van, én is előástam a szekrényből a vékonyabb holmijaimat. Mivel ma kicsit szelesebbre fordult az idő, felvehettem egyik kedvenc pasztell kabátomat, hogy egy kicsit jobb kedvre derítsen :)

A fotózás helyszíne számomra különleges volt: régóta nézegettem ezeket a festett falakat és amikor a kabátomban újra arrafelé sétáltam, tudtam, hogy itt kell elkészítenem a következő outfit posztot! Egyébként a szettem teljesen hétköznapi darabokból áll (fehér sportcipő, farmer, kötött pulóver) és ezeket turbóztam fel egy mintás inggel, illetve kiegészítők hadával. Régóta szemeztem a cipőre fűzhető bőrökkel, végül nekem is lett egy - azóta is imádom. A kis szőrös kulcstartó már több szezon óta a kedvencem, egyszerűen imádom, hogy bármilyen összeállítást képes feldobni.

Az outfitból talán a sál a kedvencem: VYF a márkája (magyarok!) és a barátomtól kaptam születésnapomra. Nem is szaporítom tovább a szót, következzenek a képek, alattuk pedig, hogy mi honnan van :)

img_6322.jpg

img_6332.jpg

img_6353.jpg

img_6358.jpg

img_6361.jpg

img_6367.jpg

 

Sál - VYF , Kabát - Bershka, Pulóver - Mango, Ing - H&M, Farmer - Bershka, Zokni - Yizi, Cipő - Adidas, Táska - MCM (vinatge), Táskadísz - Stradivarius, Óra - Marc by Marc Jacobs.

Szép napot!

Puszi,

Noémi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr678440802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása