Noémi Kiss Fashion

Inspiráció: kötött pulóver

2015. október 19. - naomyinstyle

Sziasztok!

Annyira jól telt a hétvégém, remélem, ti is a szabadban töltöttétek ezt a szuper időt! :) Annyira megijedtem a közelmúltbeli 10 fokoktól és esőtől, hogy azt hittem, idén ősszel csak a radiátor mellett, teát iszogatva és olvasás közben hordhatom a kedvenc kötött pulcsijaimat és utcán, bőrdzsekivel nem is. Szerencsére most újra megcsillant egy reménysugár (szó szerint, egy hét után végre újra kisütött a Nap :)), így mivel nemrég megmutattam nektek, mivel viselem a bőrdzsekit, most megmutatom, hogyan kombinálom legszívesebben a kötött pulóvereket!

Négy darab képpárt hoztam nektek - ezeket mind egy-egy tematika szerint csoportosítottam. Nemcsak az a közös bennük, hogy mindegyiknek ugyanaz a ruhadarab a középpontja, hanem az is, hogy amennyire csak tudtam, kerültem a fekete színt - nem szeretem, mikor ősszel a város úgy néz ki, mint egy dementormenet.

1. Tipikus őszi színek

Minden ősszel kiderül, hogy a szezon két nagy színe a burgundi és a mustár (lesz), így most én is ezzel nyitnék. Bár mindkettő árnyalat önmagában is hangsúlyos, ez nem jelenti azt, hogy nem lehet melléjük másikat felvenni: nézzétek csak, milyen jól mutat a mustár ezzel a kék-zöld mintás nadrággal és ez a bordó pulóver a rózsaszínes szoknyával? 

04_2.jpg

2. Pasztell színek

Ha vinnétek egy kis csavart az őszi szettjeitekbe, akkor viseljetek pasztell vagy "cukorka" színeket! Annyira váratlanok, mégis olyan jól működnek az ilyenkor megszokott bézses és föld színekkel. A jobb oldalon látható culotte nadrágokkal régóta szemezek, lassan be is adom majd a derekam...

01_2.jpg

3. Kékek

A kéket azért szeretem, mert remek feketepótló szín, ráadásul tízszer olyan izgalmas. A különböző árnyalatainak köszönhetően egy szetten belül többet is viselhetünk belőle, ráadásul kikísérletezhetjük, hogy az arcunkkal melyik mutat legjobban. A bőrnadrágos verzió egyébként nagyon kreatív - imádom keverni a különböző textúrákat :)

02_2.jpg

4. Szürkék

Nem hagyhattam ki a szürkét sem, hiszen ilyenkor sokan (én is) szívesen viselik. Vannak olyan napjaim, amikor egyszerűen egy ilyen színű, oversize darab esik a legjobban - na meg egy jó nagy adag kávé vagy kakaó :) Imádom, hogy Anja Rubik egy kötött és bordázott szoknyával párosította, de a bőrnadrágba betűrt verzió is nagyon jó - ráadásul a szettel simán bevethető egy "extrább" táska, mivel minden figyelem arra irányul majd.

03_2.jpg

Remélem, tudtam nektek pár hasznos tippet vagy tanácsot adni :) Ha tetszett a bejegyzés, ne felejtsetek el követni Instagramon! :)

Puszi,

Naomy

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr867988727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kingha 2016.10.06. 13:18:15

na, nem gond, hogy képekkel dokumentálsz valamit, de ha nem a saját képtáradból való, akkor illik jelezni, honnan van - ... vagy link vagy bármi - rendes bloggerek így szokták.
süti beállítások módosítása