Noémi Kiss Fashion

8+2 kívánság az IKEA-ból

2015. október 04. - naomyinstyle

Sziasztok!

Rögtön a cím magyarázatával kezdeném: azért 8+2-es listáról van szó, mert a jó pár kiszemelt dologból kettőt már be is szereztem - aki követ Instagramon, már láthatta is őket :) (Ha lemaradtatok, ide kattintva megnézhetitek!)

Azonban vannak még bőven olyan tételek, amik részben hely-, de inkább pénzhiány miatt egyelőre az áruházban várják, hogy hazahozzam őket. Úgy gondoltam, talán nektek is érdekes lehet az, hogy mik a kiszemelt lakberendezési tárgyaim mostanában - legyen szó az álomíróasztalomról vagy egy-két mutatós díszpárnahuzatról. Íme! :)

1. Váza - 1.290 forint (2 darab)

Ezek annyira nem létszükségletek, de mióta (még a szezonján) beszereztem jó pár csokor levendulát, azóta keresem a különlegesebb vázákat, amikbe beletehetem őket.

2. Ágyneműhuzat-garnitúra - 4.990 forint

Ahogy a fenti fotó is mutatja, ez az egyik olyan tétel, amit lehúzhatok az IKEA-kívánságlistámról - hosszú szemezés után ugyanis tegnap beszereztem. Imádom, hogy a paplanrész két tónusú és a párnahuzatnak sem szokványos a széle.

3. Óra - 9.990 forint

Valószínűleg ez lesz az utolsó tétel, amit beszerzek, mert egyrészt borsos az ára, másrészt igazából semmi szükség nincs rá. Viszont nagyon hiányoznak a színek a szobámból és ez mennyire jól néz már ki?!

4. Függőlámpa - 3.990 forint

Most a lakásban szinte mindenhol LED-es szpotlámpák vannak a mennyezeten, viszont a konyhában lámpabura, így erősen gondolkodom, hogy azt lecserélem erre. Igaz, az elektromos szerelés miatt valószínűleg segítséget kell majd kérnem...

5. Kábelkezelő doboz - 2.990 forint

Egészen addig nem tudtam, hogy szükségem van erre a termékre, amíg meg nem láttam az IKEA honlapján. Jelenleg a szobámban egy zöldségestől beszerzett faládában vannak a hosszabbítok, de ez mennyivel elegánsabb megoldás, nemde?

ikea.png

6. Lámpás tömbgyertyához - 1.990 forint

Ez a másik olyan tétel, amit beszereztem tegnap - erre sem volt különösebb szükségem, de akciós volt és olyan szépen égnek benne a mécsesek/gyertyák, hogy nem bánom, hogy megvettem :)

7. Íróasztal - 39.990 forint

Nagyon régóta szeretnék egy teljesen egyszerű és minél hosszabb íróasztalt. Jó lenne ennél olcsóbban megúszni, de ha erre is esne végül a választásom, az biztos, hogy át- vagy lefesteném :)

8. Bögre - 1.490 forint (4 darab)

Rengeteg bögrénk van itthon, de amikor megláttam ezeket a sárga-fehér darabokat, tudtam, hogy ezek is kellenek! Úrrá lett rajtam (is) a 70-es évek divatja és ez a különleges mézsárga szín most a nagy kedvencem lett.

9. Díszpárnahuzat - 2.990 forint

Konkrétan fizikailag fáj, mennyire szeretném ezt a díszpárnahuzatot - és legalább ennyire az is, hogy 3 ezer (!!!) forintba kerül egy, nekem pedig két 50x50-es párnám van itthon... Jézuska, ugye olvasod ezt?

10. Asztali lámpa - 9.990 forint

A végére hagytam a legeslegjobbat: ezt a gyönyörű asztali lámpát. Bár ugye még egyelőre asztalom sincs, de annyira passzolna a komódra vagy az éjjeliszekrényemre...Húsvéti nyúl, ugye olvasod ezt?

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr597889122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása