Noémi Kiss Fashion

Végre megnyílt a COS Budapesten!

2015. november 26. - naomyinstyle

Sziasztok!

A H&M almárkája 2007 óta működik: én körülbelül 3 éve hallottam róla először, de azonnal beleszerettem. Bár neten eddig is rendelni az országba, azért mindig nagyobb élmény személyesen betérni egy üzletbe, így nagyon örültem, amikor elkezdtek keringeni a pletykák, hogy hamarosan nálunk is lesz boltjuk!

things_2013w15s_img_1.jpg

Az Andrássy úton csodaszép üzlet nyílt éppen ma, szerencsére arra jártam és be tudtam nézni.

cos190.jpg

Egyelőre még csak feltérképeztem a kínálatot, de egyszerűen tökéletes! Minden nagyon letisztult, igényes, a bolt berendezése is gyönyörű.

 

Biztos, hogy fogok itt vásárolni, drágább persze, mint a H&M, de ezek tényleg örök darabok!

cos35.jpg

Ha tetszik a COS stílusa, nézz szét te is a honlapjukon, vagy sétálj be az üzletbe, nagyszerű élmény!

cos69.jpg

Ha tetszett Nektek a poszt, kövessetek Instagramon!

További szép napot Nektek!

Puszi: Naomy

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr698116914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása