Noémi Kiss Fashion

Outfit: kell egy barna bőrnadrág!

2015. október 23. - naomyinstyle

Sziasztok!

Végre tényleg szép őszi időnk van, elállt az eső, elő lehet venni a napszemüvegeket is. Erre az időre tökéletes választás szerintem egy bőrnadrág.

10-naomy-151010-img_6825.jpg

A műbőrt nem szeretem, a bőrt viszont imádom: egy bajom van vele, hogy drága. Nameg elég kevés szép bőrnadrágot lehet sajnos kapni itthon. Ezzel a barna nadrággal nagy szerencsém volt, a Práter utcai kis vintage üzletben találtam rá, 1500 forintért. Kicsit még át kellett szabatni, de azzal együtt sem került többe 10 ezer forintnál, nagyon puha anyaga van, kényelmes és egyedi.

12-naomy-151010-img_6834.jpg

Általában magassarkúval hordom, de egy városi sétához mindig jobban illik a lapos talp, így kedvenc ocelotmintás cipőmet vettem fel. 

11-naomy-151010-img_6832.jpg

Úgy éreztem, hogy egy oceltots táska már sok lenne, ezért választottam kreatívabb állatmintát, azaz egy rókás kistáskát, amit ezer éve vettem a H&M-ben, de azóta imádok!

15-naomy-151010-img_6844.jpg

A fehér ing pedig mindig egyszerű választás: lehet, hogy unalmas, de én fehér blúzban érzem a legjobban magam. Ahhoz a legkönnyebb érdekes kiegészítőket választani és tényleg mindenhez jó alapot ad.

14-naomy-151010-img_6841.jpg

A bőrgatyához már nem szívesen vettem volna bőrkabátot - az már valahogy pont olyan sok, mint az ocelotos cipőhöz az ocelotos táska -, ezért egy színben harmonizáló blézert választottam a Je Suis Belle-től. Kedvenc részletem a blézer hátára hímzett Je Suis Belle felirat: annyira csinos! 

13-naomy-151010-img_6837.jpg

Remélem, tetszett Nektek az újabb szettem, ha igen, kövessetek Instagramon!

További szép napot Nektek!

Puszi: Naomy

Kabát: Je Suis Belle |  Nadrág: Vintage| Ing: Bershka| Cipő: Zara | Táska: H&M | Karkötők, fülbevaló, nyaklánc: H&M, Zara, Parfois  

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr458014557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása