Noémi Kiss Fashion

Inspiráció: a trapéznadrág

2015. szeptember 27. - naomyinstyle

Sziasztok! :)

Bár már jó pár szezon óta mondják, hogy vége a skinny nadrágok uralmának és visszatérnek a trapéznadrágok, eddig ez az üzletek polcain nem nagyon látszódott meg. Most viszont úgy tűnik, hogy a 70-es évek divatjával együtt végre eljön az idejük, ugyanis egyre több márkánál találkoztam velük az elmúlt hetekben. Egy éve el sem tudtam volna képzelni, hogy a lábkövető alsókat ilyenre cseréljem, mostanra viszont annyira elfogadtam a gondolatot, hogy nemrég be is szereztem egy darabot - ráadásul hihetetlenül akciós áron :) (Remélem, egy outfit poszt keretében meg is tudom majd mutatni nektek!)

Arra gondoltam, hogy a múltkori, midiszoknyákkal foglalkozó inspirációs poszt után most egy olyat készítenek, aminek a főszereplői nem mások, mint az említett trapéznadrágok. Először mutatok három fast fashion verziót: a Stradivarius-nál már egész jó áron beszerezhetitek őket!

Stradivarius - 7995 Ft, H&M - 8990 Ft; Zara - 9995 Ft

ff.jpg

Mivel beköszöntött az ősz, ezért először egy kabátos képpárt mutatok: a burgundi mindig előkerül az év végi trendeknél, de ha egy igazán klasszikus darabot szeretnétek, válasszatok egy teveszínű szövetkabátot!

01_1.jpg

Idén ősszel a rojtok is menők (azért túlzásba ne vigyétek :)), de ha valami kényelmesebbre vágytok, csak húzzatok magatokra egy poncsót! Én már kinéztem egy-kettőt a boltokban...

02_1.jpg

Szerencsére a trapéz ugyanúgy működik kötött pulóverekkel, mint lazább, nyári felsőkkel.

03_1.jpg

Sőt, akár farmeringgel is viselhetitek - illetve kalappal, ha elég magasak vagytok hozzá.

04_1.jpg

A végére két különlegesebb darabot hagytam: ezt a lazacot mondjuk inkább nyáron tudom elképzelni, a kockásért viszont teljesen odavagyok és valószínűleg hasonló szettben viselném én is :)

05_1.jpg

Készítettem egy szavazást is, aminek a segítségével elmondhatjátok, hogy nektek mennyire (nem) jön be ez a trend :) Mivel töltitek a ma délután? Én a Svábhegyre megyek majd sétálni - ti pedig írjátok le a terveiteket itt kommentben és ne felejtsetek el követni Instagramon!

Puszi

Ui.: Hogy tetszik az új fejléc? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr167842524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása