Noémi Kiss Fashion

A környezetbarát divat is lehet ultramenő!

2016. április 21. - naomyinstyle

Évek óta figyelemmel követem a H&M Conscious Exclusive kollekcióinak bemutatását, mert nagyszerű ötletnek tartom, hogy a fenntartható ruhagyártást olyan módon promótálja a svéd cég, hogy vörös szőnyegre illő ruhákat tervez az újrahasznosított és bio anyagokból.

blog1_6.jpg

Eddig majdnem minden Conscious Exclusive kollekcióból vásároltam ruhát, mert mindegyikben találtam legalább egy nagy szerelmet: az azonban most először fordult elő, hogy MINDENT meg szerettem volna venni. A 2016-os Conscious Exclusive kollekciót a a párizsi Louvre Palotában lévő Musée des Arts Décoratifs archívuma inspirálta, így a múlt stílusa jelenik meg a legmodernebb anyagokon.

blog2_3.jpg

Melyek a modern anyagok? Például a Denimite, mely első pillantásra márványnak tűnik, aztán műanyagnak, pedig egy gyantával kevert, újrahasznosított farmeranyagról van szó valójában. Újrahasznosított poliészter és organikus selyem is van a felhasznált alapanyagok közt, egyik kedvencem a napszemüveg, mely zacskók, palackok maradványaiból született meg.

blog6_2.jpg

Mint mondtam, mindent megvettem volna április 7-én, amikor az üzletbe került a kollekció, de sajnos a pénztárcám szűkebb határokat szabott, így egy táskát, egy napszemüveget és egy blúzt tudhatok magaménak. Remélem, marad a hátul magasan sliccelt blézerekből is pár, mert tervezem, hogy visszamegyek egyért.

blog3_4.jpg

A blúzt mindenki megdicséri, nagyon különleges darab, és hihetetlen, milyen jól megy hozzá a kifordítható szatyortáska. A napszemüveget le se vettem, mióta megvásároltam, elképesztő hangsúlyos, mégis hordható darab. Imádom!

blog4_2.jpg

Ha tetszik nektek is a kollekció, a H&M Vörösmarty téri üzletében nézelődjetek: a napszemüvegek ugyan már elfogytak, de pár csodaszép darabot még ki lehet fogni!

// Blúz, táska, napszemüveg: H&M Conscious Exclusive // Karkötő: Pandora, Swarovski // Nadrág: Bershka // Cipő: H&M Premium Quality (plusz egy rojtos rátét, amit én készítettem) //

Puszi: Noémi

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr728274928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kingha 2016.10.06. 13:12:55

hatalmas átverés a h&m tudatosnak titulált kollekciója - szóval, ha mindenáron szeretnél kitűnni a sok csitri közül, akkor inkább vintage boltokban kapkodd össze a ruhatárad darabjait (mondjuk a Corvin negyed melletti utcában egy pincében éppen van egy olcsó-jó hely)- vagy küldök neked néhány pár igazán jó cipőt - hogy legyen miben pózolni.

(egyébként meg lebuktál és vacak színű a rúzsod :P)
süti beállítások módosítása