Noémi Kiss Fashion

Inspiráció: A-vonalú midiszoknya

2015. szeptember 20. - naomyinstyle

Az idő kicsit ősziesre fordult a tegnapi nappal, amit annyira nem is bánok. Bár felejthetetlen nyár áll mögöttem, azért mégis jó egy forró teával vagy kávéval a teraszon indítani a napot és napközben is viselhetem a kedvenc bőrdzsekijeimet vagy kardigánjaimat úgy, hogy nem gyulladok meg bennük. Lehet, hogy elhamarkodott döntés volt, de a nyári topánkáimat már el is pakoltam - a helyükre pedig a kedvenc bokacsizmáim (és az elmúlt szezon trendjeinek köszönhetően) a sportcipőim kerültek.

Az őszi hónapokban szeretek szoknyákat viselni - mivel a hosszabb fazonok híve vagyok, ezért nagyon örültem neki, hogy nemrég elterjedtek az A-vonalú szoknyák. Ez a fazon lefelé bővül és az esetek legtöbb részében térd alá ér. Szerintem a nők legnagyobb részének jól áll, hiszen ápol és eltakar - egyetlen dologra kell figyelni, hogy ne a vádlink feléig érjen, mert akkor a legvastagabb résznél "vágja el" a lábunkat és az nem előnyös. Ilyenkor érdemes elvinni varrónőhöz a ruhadarabot, aki könnyedén felhajt belőle pár centit.

Tipp: ha nincs időd vagy kedved elmenni varrónőhöz, akkor csak egyszerűen húzd feljebb a derekadon a szoknyát pár centivel, majd egy kontrasztos övvel "rögzítsd". 

Úgy döntöttem, hogy inspiráció gyanánt mutatok nektek pár fotót, hogy mások miként viselik - hátha ti is kedvet kaptok a szoknyához:) Íme!

Sportcipővel is viselhető, talán emiatt is kedveljük annyira // Nyugodtan próbálkozhatunk mintakeveréssel is!

01.jpg

A merevebb anyagból készült darabok figyelemfelkeltőek, mégsem tolakodóak.

02.jpg

Irodában is nyugodtan bevethetőek!

03.jpg

Ajánlom nektek Bee blogját, amit ide kattintva érhettek el. Ő látható a lenti képpár bal oldalán.

04.jpg

05.jpg

Sziasztok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://noemikissfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr347802480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hátszelet 2015.09.21. 13:49:10

Tavaly ősz óta vagyok egy hasonló, A- vonalú fekete vastag szövetszoknya tulajdonosa- amint megláttam a turkálóban tudtam, hogy több szezonon keresztül fogja tartani magát, így örömmel vettem meg. Legszívesebben fekete-fehér csíkos 3/4-es basic felsővel, rövid farmerkabáttal és egy barna bőr bokacsizmával viselem. Az egyetlen problémám, hogy melegebb és hosszabb téli kabátokat nem igazán szeretek hozzá felvenni, mert túlságosan összenyomna, hiába ér a szoknya a térdem alá 2 cm-rel.
süti beállítások módosítása